8 feb 2010

16.Astea (Otsailaren 8 tik Otsailaren 14 ra)

Aupa danoi!!!

Bueno bueno hau berotzen hasi da ya. 2 aste bakarrik gelditzen die lehenengo duatloiek hasteko, ia goguek badauz da...
Gaur suabe suabe 2500 metro pistinan.
Asteartea: 12 km korrikan eta 40 minutu rodillo
Asteazkena: 3000 metro pistinan
Osteguna: 2000 metro pistinan eta 9 km korrikan ( 2 serie 1000 metrokuek a 3:30)
Ostirala: 60 km bizikletan eta 6 km korrikan
Larunbata: 2000 metro pistina eta 45 minutu rodillo.
Igangea: Bihar Bilbon popular baten parte hartukot

3 comentarios:

  1. Nik atzo bai, 8x1000! Zure pistinako entrenuk ikusitxe, ni gehixa juteko motibetan na, ia honek eragin bardine dauken.
    Ikusi dot jarri dozun egutegixe, kañerue eh! batzutan ikusiko gara, a kutxillo!!!

    ResponderEliminar
  2. Aupa Josu!!!
    Jo ba niri zure 1000 metrokoek eitie gustako jatan. Nik 3 edo 4 1000 metrokuek ein ta ya fundidute jaaja.
    Eta pistina metroek eiten bagabiz, baia mejorau eztait...
    Lehenengue nun?

    ResponderEliminar
  3. Nik be pistinan ihez baino metro gehixa baina nik be eztakit zenbat mejoretan...Ondarrun ikusiko da (edo Senpere? Zierbena?).
    Lehenengokue laster, aurten popularrik be ez dot ein eta ya goguaz, egongo gara!

    ResponderEliminar