22 ago 2010

Aritzalekun 7 garren !!

Aupa !!!

Atzo Aritzalekuko triatloian parte hartu neban. Kristolako beroa ein zaben eta neopreno gabe ein gendun triatloie.


Orain arte neopreno barik ein duazen probetan oso emaitza txarrak atara duaz, baia atzo oso ondo ibili nintzan neopreno barik eta 12 garren postuen urten nintzen uretatik, horrela bizikletan topera juen nintzen eta trantsiziñora heldu giñenien aurretik bakarrik 3 triatleta euki nabezan, Patxi Vila, Hector Llanos eta Iker Rozas. Ni trantsiziñora Aitor Alberdi, Aimar Aguirresarobe eta Catalan batekin heldu nintzen.

Korrika gustura ibili nintzen eta olan ize karrera guztizen 4-5 postuen ibili ostien azken kilometruen kalambriek aukin nabezan eta azkenien 7 garren.
Diario Navarran Kronikie

Oso pozik eta orain hurrengo astien deskanso eta 14 egun barru Guadalajarako triatloie!!!

Karrerie Hector Llanosek irabazi eban.

Beste top-10 bat:

1- Hector Llanos

2- Patxi Villa

3- Raul Amatrain

4- Unai Yus

5- Xabier Bonetta

6- Martin Muller

7- Gorka Bizkarra

8- Iker Rozas

9- Aitor Alberdi

10- Aimar Agirresarobe

2 comentarios:

  1. Redios! Euskal selekzioarekin Pontevedra-ra joatea pentsatu al dozu?
    Konturatzen zara nortzuk diren zure ondoan dauzen hamar hoiek?

    ResponderEliminar
  2. Aupa!!!

    Nigaitik joango nintzateke, baia hori ez dot nik erabakitzen jajajajaja

    Noiz da Pontevedrakoa?

    ResponderEliminar