8 may 2010

Ermuko duatloia (11 garren)

Aupa danoi !!!

Atzo Ermuko duatloien parte hartu naben. Bizkaiko distantzia sprinteko txapelketa izen zan. Bertan 140 duatleta egon giñen eta eguraldi politte aukin giñun.


Hasiera hasieratik Raf Baugh australarriara nabarmendu zan, bere atzetik danak ilaran. Lehengo trantsiziñora 19 garren postuen heldu nintzen, Luis Mari Urizarrekin batera, gero bizikletan remontada politte ein eta bosesetan 11 garren sartu nintzen, azken partzialien postu hau mantentziaz konformau nintzen.


Bizkaiko txapelketa Kepa Ruizek irabazi eban eta ni 3 garren sartu nintzen.


Ekipoko lana be oso ona izen zan atzo, taldeka mutiletan eta nesketan bizkaiko txapeldun irten giñen. Oso pozik danok!!!!


Sailkapenak EkipokoSailkapenak Aber argazkizek ipintzen dabiezan festaken


Hurrengo lasterketie Bilbon eta gero triatloiek!!!!


Forma onien nau oin da, aber Zarauzko triatloirano aguantetan dun!

1 comentario: